Reklamácie/Sťažnosti h1>
Pre každú sťažnosť h3>
Ak nie ste spokojní s niektorým z služieb spoločnosti GLS, dajte nám prosím vedieť. V spoločnosti GLS je pomer strát extrémne nízky, pretože GLS kladie veľký dôraz na bezpečnosť. Ak však nie ste spokojní s našimi službami, informujte nás o tom. Je to tiež dôležité pre ďalšie zlepšovanie našich služieb. Vyplňte kontaktný formulár alebo nám zavolajte. P>
Ak chcete sťažnosť čo najskôr prešetriť, napíšte číslo balíka.
Ak máte sťažnosť na GLS ParcelShop, napíšte to do knihy nakupujúcich priamo v obchode. Všetky obdržané pripomienky a sťažnosti budú spracovávané priamo operátorom GLS a budú vás informovať o ďalších krokoch. P>
Čo robiť, ak je môj balík poškodený? strong>
P>
Za obal tovaru zodpovedá odosielateľ. Spoločnosť GLS akceptuje nárok iba vtedy, ak je na obale vonkajší znak poškodenia alebo sa balík stratí. GLS vracia balík na centrálu a upozorní odosielateľa. P>
V prípade poškodenia obalu zvonku, skontrolujte obsah obalu. Kuriér GLS vyplní na mieste reklamačný protokol p>
Ak sa po obdržaní neporušeného balenia zistí, že tovar bol poškodený, pošlite sťažnosť odosielateľovi. Kuriér GLS nemôže otvoriť a kontrolovať obsah balíka. P>
Všeobecné zmluvné podmienky