Reklamácie/Sťažnosti

Pre každú sťažnosť

Ak nie ste spokojní s niektorým z služieb spoločnosti GLS, dajte nám prosím vedieť. V spoločnosti GLS je pomer strát extrémne nízky, pretože GLS kladie veľký dôraz na bezpečnosť. Ak však nie ste spokojní s našimi službami, informujte nás o tom. Je to tiež dôležité pre ďalšie zlepšovanie našich služieb. Vyplňte kontaktný formulár alebo nám zavolajte.

Ak chcete sťažnosť čo najskôr prešetriť, napíšte číslo balíka.

Ak máte sťažnosť na GLS ParcelShop, napíšte to do knihy nakupujúcich priamo v obchode. Všetky obdržané pripomienky a sťažnosti budú spracovávané priamo operátorom GLS a budú vás informovať o ďalších krokoch.


Čo robiť, ak je môj balík poškodený?

Za obal tovaru zodpovedá odosielateľ. Spoločnosť GLS akceptuje nárok iba vtedy, ak je na obale vonkajší znak poškodenia alebo sa balík stratí. GLS vracia balík na centrálu a upozorní odosielateľa.

V prípade poškodenia obalu zvonku, skontrolujte obsah obalu. Kuriér GLS vyplní na mieste reklamačný protokol

Ak sa po obdržaní neporušeného balenia zistí, že tovar bol poškodený, pošlite sťažnosť odosielateľovi. Kuriér GLS nemôže otvoriť a kontrolovať obsah balíka.


Všeobecné zmluvné podmienky

Cookie Policy

Spoločnosť GLS používa na svojich webových stránkach súbory cookie. & Nbsp; Pre viac informácií & nbsp; kliknite sem!
 ver.: 20.11.16.01